AKB48 - Byebye Mori och WTF Oba!!




Den 2 september, framkom det på AKB48 officiella blogg att Team fyra kapten Oba Mina (19) kommer att vara avstängd från gruppaktiviteter och andra lagmedlemmen Mori Anna (17) kommer att ta examen från den populära idol gruppen.
För Oba, beror avstängningen på att man fått bevis från hennes gamla blogginlägg som avslöjat att hon tidigare haft en pojkvän och att hon
konsumerat alkohol.

När det gäller
Mori Anna, konstaterade hon: "Jag, Mori Anna, kommer att dra sig tillbaka från AKB48 den 2 september. Nyligen har jag inte kunnat delta i många av teaterföreställningar på grund av min dåliga höft och det har varit smärtsamt för mig.

Tillsammans med meddelandet försvann hennes officiella bild från AKB48s officiella hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0